• Is er een keer iets voorgevallen binnen de vereniging waar je geen prettig gevoel aan overgehouden hebt en wat je graag met iemand onder vier ogen zou willen bespreken? Twee Vertrouwenscontactpersonen staan voor jou klaar: Marijke van de Berg en Marjolein Koenraadt. Zij staan klaar bij vragen bij intimiteit, veiligheid, onderdrukking of mogelijke signalen die hiertoe leiden.

Mail ons!

Zit je ergens mee? Neem contact op!

Mail ons!

• Belangrijke documenten voor onze vereniging:

Aannamebeleid
    Gedragscode
    Toelichting Gedragscode
    Omgangsregels
    Meldprotocol

• Veilig Sportklimaat bij HV Heerle

Handbal Vereniging Heerle vindt het erg belangrijk dat haar leden in een veilig en gezond Sportklimaat kunnen sporten. Dat betekent:

1. Alle vrijwilligers van 16 jaar en ouder hebben een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) bij de vereniging ingediend.
    2. Alle vrijwilligers van 16 jaar en ouder hebben de Gedragscode ondertekend.
    3. Leden en vrijwilligers leven de omgangsregels en de Gedragscode na
    4. Meerdere vertrouwenspersonen staan klaar voor raad, daad, advies en signalering.
    • Uiteraard staat het de vrijwilligers vrij om niet aan de genoemde verplichtingen, aanvraag VOG en ondertekening Gedragscode, mee te werken. Deze personen kunnen dan echter geen (vrijwilligers)- functie binnen de vereniging vervullen. Voor leden betekent dit dat zij niet meer bij onze vereniging kunnen spelen.

Heb je nog vragen omtrent de VOG en Gedragscode, stuur dan een mail naar info.hvheerle@gmail.com of kijk op de website van NOC*NSF www.nocnsf.nl/vog/

Handbal Vereniging Heerle voldoet hiermee aan de eisen van NOC*NSF om een Veilig Sportklimaat te hebben.