• Handbalsport

De handbalsport wordt primair aangeboden bij Handbalvereniging Heerle. Handbal is een sport waarbij elke spier in beweging blijft. De snelle, dynamische sport, gecombineerd met coördinatie, een behoorlijk stuk plezier en een competitie-gevoel zijn de basiselementen voor de leuke sport.

Daarnaast is het een bijzonder veelzijdige teamsport, waarbij iedereen zijn/haar aandeel in de overwinning met het samen aanvallen en verdedigen, want winnen doe je in een teamsport niet alleen.

Ben je zelf al enthousiast geworden  en/of denk je dat je kind deze sport wel leuk gaat vinden? In HV Heerle vindt je een vereniging waar ambitie, gezelligheid en teamgevoel samengaan.
    Wij bieden een combinatie van deze drie facetten. HV Heerle:

• Is een grote vereniging, met getalenteerde handballeden;
    • Heeft ervaren trainers;
    • Is op verschillende niveaus actief in de handbal;
    • Vindt het belangrijk dat zowel ouders en kinderen het naar hun zin hebben;
    • Organiseert een groot toernooi op landelijke schaal;
    • Organiseert diverse niet- handbal gerelateerde activiteiten; onder andere het zeer gewaardeerde Jeugdkamp en de Herelse Lentefeesten.

Redenen te over om te komen kijken bij deze leuke, gezellige en ambitieuze vereniging!