• Contributie

Betaling contributie:

• Je betaalt de clubcontributie in vier kwartalen gebaseerd op de seizoenskalender, niet jaarkalender. Elke inning wordt na het lopende kwartaal uitgevoerd. Eerste kwartaal wordt afgeschreven in november, tweede kwartaal in februari, derde kwartaal in mei en het vierde kwartaal in augustus.
    • Je betaalt de jaarlijkse bondscontributie aan het begin van het seizoen in juli.
    • Je lidmaatschap wordt automatisch verlengd tenzij je dit schriftelijk bij de ledenadministratie opzegt. Dat kan via dit mailadres: ledenadm.hvheerle@gmail.com. Het lid neemt het initiatief om dit te melden bij de ledenadministratie. Omzetting gaat na melding in per het eerstvolgend kwartaal; dus geen terugbetaling met terugwerkende kracht. Ook kun je je afmelden via www.hvheerle.nl/afmelden-lid
    • Actief Plus en Walking Handball wordt in 3 kwartalen geïnd in tegenstelling tot de andere sporten.

Bondscontributie handbal:

Naast de verenigingscontributie betaalt ieder lid 1x per jaar in de maand juli bondscontributie. Deze bedragen moet de vereniging afdragen aan het NHV (Nederlandse Handbal Verbond). Op de hoogte van deze bedragen hebben wij als vereniging geen invloed omdat die bepaald worden door het NHV.

De bondscontributie moet betaald blijven worden

• Contributieprijzen (per kwartaal)

Handbal
    Selectie (hoofdklasse of hoger) € 91,25