• Aanmelden als (werkend) lid

Hier kan kan je lid worden van een van de verschillende sporttakken binnen HV Heerle. Iemand is lid van HV Heerle indien deze persoon conform de statuten is aangemeld. HV Heerle onderscheidt daarbij de onderstaande vormen van lidmaatschap met een daarbij behorend contributieniveau voor het lopende seizoen.  Lidmaatschappen lopen per kwartaal, waarbij tussentijdse opzegging mogelijk is.

• Wij bieden handbaltraining en wedstrijden in competitieverband met leeftijdgenoten aan.

Lid handbal

Schrijf nu in!

• Wij bieden naast handbal ook andere sportvarianten aan: Actief+ (ouderengym), Badminton, Tafeltennis en Walking Handball.

Lid ander sportaanbod

Schrijf nu in!

• Aanmelden als trainer, coach, scheidsrechter, barpersoneel, commissielid, of ander als ander kaderlid.

Schrijf je in

Werkend lid